Doel van de functie:
De Backoffice Manager beheert de dagelijkse gang van zaken binnen een bedrijf of afdeling. Je bent in deze rol het centrale aanspreekpunt voor leveranciers, distributeurs, klanten en natuurlijk jouw eigen collega’s. Het doel van jouw functie is het zelfstandig en proactief ontzorgen van het management. Jij bent voor de organisatie eigenlijk de back- en frontoffice ineen. Je bent de perfecte gastvrouw of gastheer en gaat zorgen dat alles op rolletjes loopt op kantoor.
Uitvoerend niveau:
- Verzorgen van correspondentie en agendabeheer (sales en management)
- Ondersteunen van de frontdesk (salesteam)
- Officemanagement en eerste aanspreekpunt zijn voor facilitaire zaken; zorgen voor een fijne kantooromgeving en werkklimaat
- Je bent het visitekaartje en een geweldige gastvrouw voor diverse relaties
- Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers, vendoren, eindklanten, etc.
- Het gehele offerte proces begeleiden (maken van offertes, contracten, zorg dragen voor een getekend exemplaar retour)
- Helpen/organiseren van events, bedrijfsvakantie en promotionele activiteiten
- Ondersteunen en mee bedenken van marketingactiviteiten (o.a. LinkedIn/website/campagnes/etc.)
- Ondersteunen op Branding van het merk ‘The Networkers’
- Ondersteunen/opzetten van een algehele structuur en tools om het potentieel van de medewerkers te maximaliseren
- Plannen en sturen van de werkzaamheden van engineers (o.a. organiseren van het ophalen van meetapparatuur voor de engineer die de volgende dag moet meten. Waar, op welk tijdstip en bij wie moet de engineer zich melden. Overuren, is er eten geregeld/ hotels/ etc.)
- Indien nodig, het ondersteunen bij beurzen in binnen-en buitenland
- Bijhouden van eventuele wijzigingen van een personeelshandboek
- Samenstellen van basisdocumenten, branding, telefoonvergoeding, etc.
- Samen met directeur The Networkers Holiday organiseren
- Tekstueel ondersteunen bij het uitschrijven van rapporten/documentatie
- HR (o.a. samenstellen van arbeidsovereenkomsten met ondersteuning van ons bedrijf advocaat, bestellen van hardware/auto, beheren van het wagenparkbeheer, het eventueel bijwonen van sollicitatie gespreken, ondersteunen bij groeiplannen, recruitment, ondersteunen bij ziekteverzuim, management ondersteunen bij functionerings- en beoordelingsgesprekken)
- Ondersteunen en voorbereiden van presentaties bij o.a. klantsessies of grote projecten
- Ondersteunende taken/personal assistent van directie en management
Jouw profiel:
- Je beschikt over HBO werk en denkniveau en bent een gastheer/gastvrouw in hart en nieren
- Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare rol
- Proactieve werkhouding, nauwkeurig en resultaatgericht
- Je bent ambitieus en wilt je graag verder ontwikkelen in het bedrijf
- Flexibel en stressbestendig
- Je kunt goed zelfstandig werken en pakt graag nieuwe dingen op
- Je communiceert gemakkelijk met verschillende soorten mensen, en natuurlijk is je Nederlands uitstekend
- Resultaatgericht
- Kwaliteitsgericht
- Plannen en organiseren
- Samenwerken
- Hard op de inhoud, zacht op de relatie
- Initiatiefnemer in de breedste zin
- Geen 9:00 – 17:00 werkhouding
- Positieve grondhouding
- Creatief in het vinden van professionele oplossingen
- Klantgericht, overtuigingskracht (zowel mondeling als schriftelijk)
- Voortdurend gericht op verbeteren
- Kortom, JIJ zit achter het management en directie aan!
Wat bieden wij?
- Een afwisselende en uitdagende functie met veel ruimte voor eigen initiatief
- Een professionele organisatie met een open en informele bedrijfscultuur en een sterke teamgeest
- Creatieve en inspiratievolle werkomgeving
- Mogelijkheid tot groei
- Goed salaris
- Opleidingen welke past bij ambitie
- Ruimte om jouw eigen functie vorm te geven
- Pensioenregeling
- Fijne inspirerende werk omgeving met een hecht team
Is deze functie écht op jouw lijf geschreven en denk je dat je past bij het DNA van ‘The Networkers’?
Solliciteer dan direct:
The Networkers
De Holle Bilt 25b,
3732 HM De Bilt
T 088 775570
Mail je CV naar:
hallo@thenetworkers.nl